سلااااااااااااام
رنگارنگ
این جا همه چی در همه
درباره وبلاگ


سلام. به وبلاگ من خوش اومدید.پارمیسا هستم.من 14سالمه . تو این وب هر چی که بخواید هست و هر چی که بخواید میذارم. نظر فراموش نشه.




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 53
بازدید کل : 11786
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1


كد ماوس




برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب


داستان روزانه


نويسندگان
پارمیسا
sadaf

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 17 / 12 / 1392برچسب:, :: 3:21 بعد از ظهر :: نويسنده : پارمیسا

وای عید نزدیکه!!!!!!!

یه بوهااااااااااااااایییییییییییییییی مییییییییییییاد

مثل اینکه بوی عیده.

کمتر از 2 هفته مونده که بیاد پیشمون.

خونه تکونی کردید؟ من که دست به سفید صورتی نمیزنم.

فقط و فقط اتاقم.

برنامه چیدید عید چیکار کنید؟

کجا برید؟

لباس عید گرفتید؟

تو عید می خواید درس بخونید؟

من که همیشه یکی دو روز قبل از عید

همه کارامو میکنم.درسامو می خونم.

دیگه میرم پی بازی.



نظرات شما عزیزان:

زینب
ساعت16:08---17 اسفند 1392
سلام پارمیسا وب خوشملی داری ب منم سر بزن

.

.

.

منتظرن
پاسخ: مرC


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: