سلام
رنگارنگ
این جا همه چی در همه
درباره وبلاگ


سلام. به وبلاگ من خوش اومدید.پارمیسا هستم.من 14سالمه . تو این وب هر چی که بخواید هست و هر چی که بخواید میذارم. نظر فراموش نشه.




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 59
بازدید کل : 11792
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1


كد ماوس




برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب


داستان روزانه


نويسندگان
پارمیسا
sadaf

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 20 / 11 / 1392برچسب:, :: 2:18 بعد از ظهر :: نويسنده : پارمیسا

سلام.خوبید؟چه خبرا؟ زمستون خوش میگذره؟من که خوب نیستم امروز با دوستم داشتیم تو حیاط مدرسه بازی میکردیم من بهش برف پرتاب کردم

اونم با برف محکم زد تو کمرم .البته یه مشتم تو کمرم به صورت تقریبی محکم زد. اینقدر درد میکنه.وای فردا امتحان عربی داریم.خیلی سخته ولی اینقدر

خوندم رزق ذهنم شده.شما با امتحانات چه میکنید؟

خبری ازتون نیست؟؟؟؟؟؟؟!!؟؟؟؟!!!!!!!!؟؟؟!!!!!!!؟!!!!!!!؟!؟!؟!؟؟!؟!؟!؟گریهمهر شدهزبان درازی

بچه ها چرا هیچ کی عضو نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟گریهگریهاخممردد



نظرات شما عزیزان:

یاسین
ساعت15:59---17 اسفند 1392
سلام من وبتو دوست دارم بهم سر بزن لینکت کنم دوست داشتی برامون قلم بزن نداشتی هم نگاه کن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: