اس ام اس های زیبا
رنگارنگ
این جا همه چی در همه
درباره وبلاگ


سلام. به وبلاگ من خوش اومدید.پارمیسا هستم.من 14سالمه . تو این وب هر چی که بخواید هست و هر چی که بخواید میذارم. نظر فراموش نشه.




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 57
بازدید کل : 11790
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1


كد ماوس




برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب


داستان روزانه


نويسندگان
پارمیسا
sadaf

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
شنبه 10 / 11 / 1391برچسب:, :: 8:3 بعد از ظهر :: نويسنده : پارمیسا

سلام. امروز براتون  3 تا  اس ام اس  زیبا گذاشتم.امید وارم خوشتون بیاد. 

1.

زندگی کن و لبخند بزن به خاطر آنهایی که از نفست آرام میگیرند،به امیدت زنده هستند و با یادت خاطره میسازند.

نمیدانم در زندگیت بهترین چگونه معنا می شود

من همان بهترین را برایت آرزو می کنم.

2.

در روزگاری که چشم ها، چشم دیدن یکدیگر را ندارند تو مهربان باش،من هستی ام را به بهای یک لبخند تو می فرستم. 

3.

گاه می اندیشم،چندان هم مهم نیست اگر هیچ از دنیا نداشته باشم،

همین مرا بس که کوچه ای داشته باشم و باران...

و انسان هایی در زندگیم باشند که زلال تر از باران هستند...( شاملو )

 



نظرات شما عزیزان:

ghazal
ساعت14:59---24 اسفند 1391
سلام
ساراجون مطالبت قشنگ بود
خیلی خوشم اومد.


mina
ساعت18:52---25 بهمن 1391
ghashang bud

ساعت21:41---21 بهمن 1391
ساراجون وبلاگ خیلی قشنگی داری!
اما من نتونستم آهنگ سمر رو گوش بدم

دوست دارم ...
فرداتو مدرسه میبینمت!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: