رنگارنگ
این جا همه چی در همه
درباره وبلاگ


سلام. به وبلاگ من خوش اومدید.پارمیسا هستم.من 14سالمه . تو این وب هر چی که بخواید هست و هر چی که بخواید میذارم. نظر فراموش نشه.




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 59
بازدید کل : 11792
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1


كد ماوس




برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب


داستان روزانه


نويسندگان
پارمیسا
sadaf

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 11 / 8 / 1392برچسب:, :: 7:57 بعد از ظهر :: نويسنده : پارمیسا

سلام ذوستان. من این مدت اینترنت نداشتم.ولی خبر های خوبی دارم.من تیزهوشان قبول شدم. این خبر دقیقا روز تولدم بهم رسید.

الانم توی مدرسه خیلی بهم خوش میگذره می دونین چرا چون یه معلم داریم ماه . معلمای دیگه هم خوبنا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: